Sunday, November 23, 2014

#throwback aktiviti hujung minggu

Terlebih rajin pulak aku harini.....maybe sebab asben kecayangan tak balik lg...tgk tv xdek cite best.....ank2 sibok main...and aku pon mengadap la pc nie.....minggu lepas aku sibuk siapkan slide presentation ergonomic...presentation pon dah selesai......free skit la minggu nie....

Dah 2 minggu asben takdek kat umah...rindu la pulak!!....sblom abah dorg pi outstation, abah belanje ank2 mkn kat IOI Mall puchong.....jomm tengokkk....


















Orite....aktiviti kedua pi celebrate birthday ammar naufal kat rumah kak nana.....cantek umah kak nana.....kreatif, inovatif......







amar naufal dgn keknya....peminat JDT tegar!!

Kak nana yang ke kanan sekali.......joe, julia, abg man, abg razak, kak husni pon ader....

Aku n akk.......pendengar n tukang gelak.....hehehe


Ain, ank kak nan no 2....kira ni ank buah abg zul....

Aunty julia n mama...blkg aunty begam tgh susukan baby....

Aktiviti seterusnya.....Convocation tadika yaya....pergila aku n adik n adif.....pening rupanya bwk budak berdua nie.....masuk dewan...main tak hinggat.....adoiii...mmg menguji kesabaran....yaya sbenarnya tak enjoy konvo hrtue...mmg bukan spesis mama yaya nie....mama suka function glamer2 nie....hahahahaha....










mama ngan adik je semyum lebar..yaya relek jer....no feeling okay...



Yaya n tuk cik.....


Last sunday.....kami pi  konsert amal family & friends....kutipan amal utk kank2 thalasemia...
aim aku sebenarnye nak tgk Tun M nyanyi.....tapi sbbkan tak brp sihat...Tun M x dpt perform..tapi takpela dpt tgk dr jauh pon jadi.....penaung persatuan ni sbenarnya Tun Hasmah Ali. So, dpt la kenal cucu Tun M sbb ade 3 org cucu die menyanyi mlm tu....okla suara...kira boleh nyanyi....










Gaya bile dah lame menunggu...hahahah

Abi relek layan phone

Adif tak puas hati ngan mama tue....yelah ade ke menjerit bile msuk hall tu...kan..kan..kann...




Jumpa lagi.....byeeeeeeeeee......


No comments:

Post a Comment